SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA DRUŽBE INVITA d.o.o.
- Uvodne določbe
Družba INVITA d.o.o.
matična številka: 2088142000, davčna številka: SI 47305444,
s sedežem Cesta v Gorice 36, 1000 Ljubljana
ki jo zastopa direktor družbe, Gregor Marolt
(v nadaljevanju: družba)
sprejme dne 1. 2. 2025
Splošne pogoje poslovanja družbe INVITA d.o.o. (v nadaljevanju: splošni pogoji poslovanja), s katerimi ureja način poslovanja družbe, storitve družbe, načine zagotavljanja in izvajanja storitev družbe, ter pogodbena/poslovna razmerja med družbo in naročniki storitev družbe.
Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani www.mojaodskodnina.si in naročnike storitev družbe zavezujejo, ko le-ti pisno ali elektronsko sprejmejo Splošne pogoje poslovanja.
Naročniki storitev so pravne ali fizične osebe, ki pri družbi na enega izmed načinov, opredeljenih v teh Splošnih pogojih poslovanja, naročijo izvedbo ali izvajanje storitev družbe.
Cenik storitev je Priloga 1 in sestavni del teh Splošnih pogojev poslovanja.
Področje varovanja osebnih podatkov je urejeno ločeno, s Pravilnikom o varovanju osebnih podatkov družbe INVITA d.o.o., ki je objavljen na spletni strani družbe.
- Storitve družbe
Družba izvaja storitve pravne pomoči in pravnega svetovanja.
Storitve izvaja tako v obliki konferenc in podajanja pisnih in ustnih nasvetov, kakor v obliki priprave dokumentacije in samostojni izvedbi ali asistenci pri izvedbi postopkov.
Družba je dodatno specializirana za področje odškodninskega prava, kjer storitve naročnikom zagotavlja preko svoje blagovne znamke MOJA ODŠKODNINA.
Brezplačen prvi posvet
Družba omogoča prvi posvet s stranko brezplačno. Brezplačen posvet vključuje osnovno oceno primera in informativno svetovanje o možnostih odškodninskega postopka.
- Načini izvajanja in zagotavljanja storitev družbe
Družba storitve pravne pomoči in pravnega svetovanja izvaja na načine:
– podaja ustnega ali pisnega nasveta
– priprava pravnega mnenja
– priprava listin, postopkov in ostale dokumentacije
– sodelovanje v postopkih
– samostojno delovanje in zastopanje strank na podlagi pooblastila
Odškodninske postopke preko blagovne znamke MOJA ODŠKODNINA vodi družba po posebnem protokolu, na podlagi podpisanega pooblastila in sporazuma o plačilu nagrade.
Snemanje klicev
Klici na brezplačno telefonsko številko 080 3213 se zaradi zagotavljanja kakovosti storitev in dokazovanja vsebine dogovorov snemajo. Snemanje klicev se izvaja skladno z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov, pri čemer se posnetki hranijo za obdobje 6 mesecev in se ne delijo s tretjimi osebami, razen če to zahteva zakon.
- Pogodbena/poslovna razmerja med družbo in naročniki storitev družbe
Družba storitve izvaja na podlagi:
– sklenjenih pogodb z naročniki,
– ločenih naročil.
4.1. Pogodbena razmerja z naročniki
Družba lahko z naročniki za izvajanje svojih storitev sklepa pogodbe o izvajanju storitev.
V kolikor v pogodbi čas trajanja pogodbe ni opredeljen, se šteje, da je pogodbeno razmerje sklenjeno za nedoločen čas.
Ceno za izvajanje storitev stranki opredelita v pogodbi. V nasprotnem primeru se za storitve obračunava cena, kakor izhaja iz Priloge 1 teh Splošnih pogojev poslovanja.
Ne glede na določilo iz prejšnjega odstavka se pogodbeno dogovorjene cene prilagajajo glede na letno rast življenjskih stroškov in dvig minimalne plače (gledano v %). Družba lahko predmetni popravek pogodbene cene izvede kadarkoli med časom trajanja pogodbenega razmerja, za celotno obdobje od sklenitve pogodbenega razmerja, do izvedbe prilagoditve cene. Prilagojena pogodbena cena se uporablja od prilagoditve naprej, poračuna za nazaj družba ne more izvajati.
4.2. Odpoved pogodbenega razmerja
Pogodbeno razmerje se odpoveduje z odpovednim rokom po teh Splošnih pogojih poslovanja, pravila veljajo enako za obe pogodbeni stranki.
Za odpoved pogodbe se šteje pisna odpoved (brez navedenega razloga za odpoved), ki jo stranka pogodbe poda pisno priporočeno po pošti. Odpovedni rok znaša 1 mesec.
4.3. Plačilni roki in spoštovanje obveznosti po pogodbenih razmerjih
V kolikor ni s pogodbo dogovorjeno drugače, se šteje, da so plačilni roki za plačilo storitev, opravljenih na podlagi pogodbenih razmerij 8 dni.
V kolikor naročnik zamuja s plačilom obveznosti po pogodbi, je družba upravičena do obračuna zakonskih zamudnih obresti.
V primeru zamude s plačilom nad 15 dni je družba upravičena naročniku posredovati 1. opomin. To stori po elektronski ali navadni pošti, na kontaktni naslov naročnika, ter mu obračuna opomin skladno s Prilogo 1 teh splošnih pogojev poslovanja.
V primeru zamude nad 30 dni je družba upravičena naročniku posredovati 2. opomin. To stori po elektronski ali navadni pošti, na kontaktni naslov naročnika, ter mu obračuna opomin skladno s Prilogo 1 teh splošnih pogojev poslovanja.
V primeru zamude nad 45 dni je družba upravičena naročniku posredovati zadnji opomin. To stori priporočeno pisno po pošti, na sedež naročnika, ter mu obračuna opomin skladno s Prilogo 1 teh splošnih pogojev poslovanja.
Plačilni roki in pogoji plačila za storitve v odškodninskih postopkih preko storitve MOJA ODŠKODNINA so ločeni in so specificirani v sporazumu o plačilu nagrade, ki ga naročnik podpiše pred pričetkom postopka.
4.4. Ločena naročila
Za ločena naročila se štejejo naročila, ki jih družba prejme s strani subjektov, s katerimi nima sklenjenega pogodbenega razmerja, oziroma naročilo subjekta presega pogodbeno dogovorjeni obseg storitev.
Šteje se, da je naročnik naročilo za storitev oddal, ko tako izhaja iz telefonskega naročila, ki je izvedeno na katero izmed telefonskih številk (stacionarnih in mobilnih), navedenih na spletni strani družbe, bodisi je naročilo oddal elektronsko na katerega od elektronskih naslovov družbe, objavljenih na spletni strani družbe, bodisi je naročilo posredoval po navadni pošti.
Odgovornost družbe je, da v primeru pravnih oseb preveri, ali je naročilo oddala za to pooblaščena oseba.
Šteje se, da je družba izvedbo naročila sprejela, ko naročnika s tem seznani na enak način, kot je bilo naročilo oddano.
Naročila po potrditvi s strani družbe ni več mogoče neodplačno preklicati. Ob preklicu se opravi obračun stroškov do tedaj opravljenih storitev, skladno s Prilogo 1 teh splošnih pogojev poslovanja. Družba z dnevom prejema preklica naročila nemudoma preneha z izvajanjem storitev, s tem pa ne prevzema odgovornosti za nastanek škode, ki bi nastala kot posledica opustitve oziroma neizvršitve ravnanj na strani naročnika v razmerju do tretjih oseb.
Družba lahko izvedbo naročila prekliče kadarkoli, s tem pa ne izgubi pravice do prejema plačila za do tedaj opravljene storitve.
Za obračun opravljenih storitev se uporablja Priloga 1 teh splošnih pogojev poslovanja.
V primeru sklenitve posebnega sporazuma o plačilu nagrade se za morebitne preklice tovrstnih sporazumov uporabljajo določila, navedena v predmetnem sporazumu.
- Odgovornost družbe
Storitve družbe so, ne glede na način ali obliko, v kateri družba v konkretnem primeru izvaja svojo storitev, nasveti naročnikom. Družba naročnikom s svojimi storitvami po najboljših močeh in na podlagi svojega strokovnega znanja svetuje, naročniki pa svoje odločitve sprejemajo samostojno. Družba posledično ne sprejema nikakršne odgovornosti za posledice, ki bi jih naročnik utegnil utrpeti na podlagi svojih lastnih odločitev, tudi v primeru, ko je naročnik postopal na podlagi pravnega nasveta ali tolmačenja družbe.
Družba prav tako ne prevzema nikakršne materialne odgovornosti, ko storitve izvaja na podlagi pooblastila naročnika.
- Končne določbe
Družba si pridržuje pravico do sprememb in dopolnitev teh splošnih pogojev poslovanja.
Družba naročnike s spremembami splošnih pogojev poslovanja seznani na običajen način. V kolikor se naročnik s spremenjenimi pogoji ne strinja, lahko zahteva, da za urejanje njegovega razmerja z družbo ostanejo v veljavi stari pogoji poslovanja – če družba to zavrne, se smatra, da je pogodba odpovedana, z odpovednim rokom 90 dni, šteto od zavrnitve s strani družbe.
Splošni pogoji poslovanja se objavijo in uporabljajo od 1.2.2025 dalje.
PRILOGA 1:
CENIK STORITEV
1. PRAVNO SVETOVANJE IN PRAVNA POMOČ Storitev: | Cena
(EUR) |
DDV
(%) |
Cena z DDV
(EUR) |
Prvi posvet s stranko glede odškodnine (do 30 min). | 0 | 22 | 0 |
Vsaka začetna delovna ura – svetovalna ura. | 60,00 | 22 | 73,20 |
Vsaka začetna ura telefonske konference. | 70,00 | 22 | 85,40 |
Vsaka začetna ur konference s stranko na sedežu pisarne. | 80,00 | 22 | 97,60 |
Vsaka začetna ura konference na sedežu stranke. | 100,00 | 22 | 122,00 |
Vsaka začetna ura konference s stranko ob prisotnosti nasprotne stranke. | 150,00 | 22 | 183,00 |
Priprava pravnih dokumentov – po porabi časa – vsaka začeta ura. | 60,00 | 22 | 73,20 |
Sestava kratkih dopisov, pozivov in drugih krajših dokumentov. | 100,00 | 22 | 122,00 |
Sestava obrazloženih dopisov, pozivov in drugih obrazloženih dokumentov. | 250,00 | 22 | 305,00 |
Priprava raznovrstnih pogodb. | 250,00 | 22 | 305,00 |
Priprava vabila na zagovor v postopku redne/izredne odpovedi pogodbe o zaposlitvi. | 350,00 | 22 | 427,00 |
Vsaka začetna ura odsotnosti iz pisarne za potrebe stranke. | 60,00 | 22 | 73,20 |
Pridobitev in izpis podatkov iz javnih evidenc. | 25,00 | 22 | 30,50 |
Nagrada vezana na uspeh. | dogovorjeno z ločeno pogodbo | ||
Administrativni stroški. | 3 % od skupne vrednosti storitve + DDV | ||
Kilometrina za opravljeno poslovno pot/ na prevožen km. | 0,37 | 22 | 0,45 |
Na vse cene se po opravljeni storitvi dodatno obračunajo materialni stroški v višini 3 % od neto zneska opravljene storitve.
V primerih zamude s plačilom znašajo stroški 1. in 2. opomina 15,00 EUR + DDV, stroški 3. (zadnjega) opomina pa 25,00 EUR + DDV.
Družba INVITA d. o. o. je skladno z določili Zakona o davku na dodano vrednost (Ur. l. RS, št. 117/2006 s spremembami in dopolnitvami, v nadaljevanju: ZDDV-1) zavezanec za plačilo DDV, zato vse zapisane cene vsebujejo DDV.
Cenik velja od dne 1.2.2025 naprej.